Scrieti raspunsul la urmatoarele propozitii:1.Proces prin care planta eliminaapa sub forma de vapori.2.Proces prin care planta isi sintetizeaza in frunze ,cu ajutorul luminii,din substante minerale ,substanteleorganice necesare. 3.Proces prin care pplanta ia din aer oxigenul si elimina dioxidul de carbon

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T09:12:59+03:00
Transpiratie
fotosinteza
respiratie (aerobă)
1 5 1
2014-10-17T09:13:17+03:00
Evaporare

seva bruta si seva elaborata