Răspunsuri

2014-10-17T09:00:42+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T09:03:17+03:00
1.Cel mai mare divizor al lui 45 : 45 (este cel mai mare,daca era altul atunci se numea multiplu)
2.Cel mai mic nr. divizibil cu 3 de forma 24x : 3 | 240 ; x = 0 (Suma cifrelor trebuie sa dea un nr, divizibil cu 3)
3.Multiplul lui 6 cuprins intre 50-60 : 54 (fiindca nu se pune 60)
Pai cum ca am evaluat pe altcineva din greaseala
Gata am intrat la tine in profil si ti-am mai multumit o data
Bn lasa ms oricum
Acceptami cererea
Gata