Răspunsuri

2014-10-17T08:53:34+03:00
Pribegi , de la cuvantul pribeag, s-a adaugat doar desinenta de plural , infiorare prin derivare cu sufix si prefix :))

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T09:03:10+03:00
Infiorare = format prin  derivare cu prefixul ,,in,, si sufixul ,,are,, de la substantivul ,,fior ,,
peibegi = format prin derivare cu (sufixul sau prefixul pe care il sti tu) de la substantivul ...