Răspunsuri

2014-10-17T02:06:49+03:00
1)-15,5
2)7,97
3)-11,1
4)-21,91
SPER SA-TI FIE DE AJUTOR EU NU STIU SA FAC CA SN CLS A5A DAR AM RUGAT UN COLEG DE AL MEU MAI MARE PTR CA AM VAZUT CA-TI TREBUIE URGENT
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T06:47:24+03:00
3√2-12√2+4√2-6√2=-11√2
0,8√3-2,7√3+6,5√3=4,6√3
-8√5+8√5-8√5+3√5=-5√5
√8/10+√32/10+√5-10√72/10=(toata fractia sub radical),apoi rationalizam cu √10 si obtinem:
√80/10+√320/10+√5-10√720/10=(de data aceasta numai numaratorul este sub radical)
4√5/10+8√5/10+√5-120√5/10=-107√5/10=-10,7√5
1 5 1