Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-17T00:12:20+03:00
Oamenii au dorinte de a  invinge rautatiile, si intentii de a recucerii linistea  si dragostea sufletului.Tendite si convingerii ca sunt destul de puternicii pentru a merge mai departe si de a cunoaste adevaratul sens al vietii.In fiecare din ei se nasc dorinte  neimplinite dar mereu aspiratii de neinvins.Odata cu trecerea anilor trebuintele lor cresc mult mai mult si visele ramin doar vise.Oamenii n au uitat niciodata ce inseamnaSPERANTA!!!
mersi mult:*
imi poti da si un titlu la acest eseu?
CREDINTA OMULUI
2014-10-17T00:12:32+03:00
Gen CV?...doar acolo le poți include pe toate