Răspunsuri

2014-10-16T23:46:31+03:00
Despre popoarele antice au scris o serie de istorici greci, latini, chinezi etc.: Herodot - istorii, Tucidide - geografie, Dio Cassio, Tit Liviu, Eutropiu  etc.
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T23:51:42+03:00
-  sursele nescrise  cum ar fi locuintele (ruinele), ceramica, uneltele, armele etc ne ajuta si ele in reconstituirea vietii acestora

12 4 12