Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T23:42:43+03:00
Poti face dintr-o sticla de plastic o caracatita.SUCCES!!
mersi ,am uitat sa spun ca trebuie sa desenes
desenez*
poti sa aci dintro sticla un iupure
nu ai inteles ,am in vedere ca din sticla s-ar putea de baut ,sau de exemplu un pistolet pe post de parfum ,
2014-10-17T07:54:03+03:00
Daca vrei sa  afci din cana cococs pai tai cana atent mai jos de gura eii cu vreo 2cm minerul canii il rupi sa nu se vada si in cana pui ceva si atit nu mai ca cana trebuie sa fie rotunda

mersi ,dar nu am axplicat cum trebuie : la obiectele care le-am enumerat trebuie sa le redau alta forma ,adica sa ne imaginam ca sintem designeri ,incit sa atragem atentia cumparatorului
ee
ma ajuti cu niste idei ?
mmmmm