Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T22:45:29+03:00
Da, spre exemplu era dat si la tv un caz intr-un sat , intr-un bar erau aranjate pe pereti tot soiul de caricaturi cu  toti  "marii "politicieni ai Romaniei  si erau  absolut "schimonositi " si luati in batjocura , si mai ales in modlova  -in leg. cu proleclele - acestea , sunt fol. doar pt a lua pe cineva in deradere si " mistocareala"
1 5 1
2014-10-16T22:46:39+03:00
Eu cred ca da. Dar e greau de argumentezi ca e greu de scris  atat de mult.
2 4 2