Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-16T22:30:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aur => bijuterie , cercei , metal , inel , lantic 
imparat => castel , printesa , regat , coroana , palat 

vesel => veselie , inveselit , inveselita , vesela , veseli 
11 4 11
MULTUMESC MULT PENTRU AJUTOR
cu placere :)
Mersii mult :3
2014-10-16T22:48:00+03:00
Aur- bratara,lant,colier,lingou,minereu vesel-veselie, a inveseli,inveselit,