Răspunsuri

2014-10-16T21:50:14+03:00
L totala a muchiilor = 12x6 = 72 cm
Aria totala a fetelor cubului = 6 x Aria unei fete = 6 x L la patrat = 6 x 36 = 216 cm2
Volumul cubului = L la puterea a treia = 216 cm3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T22:04:11+03:00
Cubul are 12 muchii fiecare de lungimea L=6cm
Lungimea totala va fi
Ltot=12*L=12*6=72 cm
Fiecare fata are siprafata S1=L*L=6*6=36 cm patrati
Numarul total de fete este 6 deci aria totala este
A=6*S1=6*36=216 cm patrati
Volumul este L*L*L
V=6*6*6=216 cm cubi
Succes!

1 5 1