Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T21:37:40+03:00
MCXI=1111
CCCLI=351
DCC=700
CDXXIX=429
XXVIII=28
CDIII=403
CCD=700
CXL=140
DXXV=525
XXXIV=34
CLII=152
MCCXVII=1217
CMLIII=953
Sper ca te-am ajutat! :)
Multumesc frumos!
Cu placere
2014-10-16T21:39:00+03:00
MCXI= 1111
CCCLI= 351
DCC=700
CDXXIX=429
XXVIII=28
CDIII=403
CXL=140
DXXV=525
XXXIV=34
CLII=152
MCCXVII=1217
CMLIII=953
CLII=402 NU CU 152
SCUZE AM GRESIT EU
AM PUS 02 IN LOC DE 52
MCXI=1111
CCCLI=351
DCC=700
CDXXIX=429
XXVIII=28
CDIII=403
CCD=700
CXL=140
DXXV=525
XXXIV=34
CLII=152
MCCXVII=1217
CMLIII=953
Multumesc mult!