Răspunsuri

2014-10-16T21:13:40+03:00
Din cauza relatiiei ochi creier care ne permite sa creem o iluzie optica, adica corneea nu este solicitata la maxim sa fiu mai explicit( pune o pisica in fata ta pe intuneric si concentreazati ochiul pe ea o sa observi ca in 10 minute o sa ti se pare de 5 ori mai colorata desigur daca nu are chiar culoarea negra
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T21:28:37+03:00
Deoarece afara e noapte iar noi ne creem iluzii si vedem totul negru
7 4 7