Completati spatiile punctate:
1.doua drepte care au un punct comun se numesc..........
2. doua drepte care au doua puncte comune se numesc...........
3.masura unghiului format de doua drepte paralele este.........
4. masura unghiului format de 2 drepte perpendiculare este............
5. doua drepte care nu sunt nici paralele , nici concurente se numesc drepte................
6. o dreapta care nu are niciun punct comuncu un plan este.....cu planul

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T21:05:11+03:00
1. concurente
2. 
3. 180
4. 90
5. necoplanare(daca esti in spatiu)
6. paralela
2 4 2
2014-10-16T21:07:10+03:00