Răspunsuri

2014-10-16T21:04:43+03:00
A scrie=scrisoare, scriitor ,sriere
pamant=pamantiu,pamantos,
frunte=fruntas,infruntare,infruntat
colt=coltisor,coltos,incoltit ,incoltire
car=carut,carutas,caruta
punct=punctisor, punctulet,punctuatie
semn=semnificatie,semnulet,semnificare
proaspat=prospetime,inprospatat,
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T21:06:08+03:00
A scrie: scriitor, rescris, scrisoare
pamant: impamantat, pamantean, impamantare
frunte: fruntisoara, fruntoi,
colt: coltisor, incoltit, reincoltit
car: carulet,
punct: punctuatie, subpunct, repunctat
semn: insemnat, reinsemnat, semnatura
proaspat:prospetime, improspatat, reimprospatat
2 5 2