Răspunsuri

2014-10-16T20:56:13+03:00
Sunt un fluture venit din amintire,
M-am nascut din speranta si iubire
Vreau sa zbor departe, sa zbor in nestire
Sa ma intorc in propria-mi copilarie                                                                     
Îmi pare că mi se lărgeşte zarea
Şi tot zburând cu gândul în trecut
Nu mai găsesc la-ntoarcere cărarea.                                                                   Eu am o singura gandire
Si ma ascult doar pe mine
Dar peste tot calatoresc                                                                                   Apar intr-un tarziu pe-un val de mare                                                                    Din amintiri aflate in adancuri.                                                                               Un labirint de vise neincepute                                                                              Ce ma atrage intr-o alta viata

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T21:01:39+03:00
Un fluturas venit din amintire
cu un dulce fior de iubire
s-a napustit asupra mea
si mi-a intristat inima. 
era iubirea mea pierduta
ca o panta a lumii, abrupta
cu  o aripioara rupta
si cealalta indoita 
de oameni rai inlocuita
cu o alta impletita.
el, saracul fluturas
al iubirii patimas
ratacit era mereu
doar prin mintea si capul meu.