Răspunsuri

2014-10-16T20:52:30+03:00
P dreptunghi=2(L+l)                                                                                                                 2(23.4+16.5)=2x39,9=79,8
dar perimetrul msurat cit este?
te referi la cat are fiecare latura?
nu prea inteleg nici eu exercitiul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:52:34+03:00
P = 2*L + 2*l
P = 2*23,4 + 2*16,5
P = 46,8 + 33
P = 79,8
1 5 1