Ana a cumparat 6 picsuri cu mina neagra si 8 picsuri cu mina albastra la acelasi pret.Aflati pretul pixurilor,daca fata a achitat cu o bancnota de 100 lei si a primit 16 lei vreau sa fie rezolvata prin ecuatie si va rog unde sa pun x vreau mai pe lung .

2

Răspunsuri

2014-10-16T20:39:38+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:41:15+03:00
6+8=14  pixuri
100-16=84 lei
84:14=6  lei/pix
se face mai intii paranteza apoi impartirea ... este gresit
6+8=14 pixuri dupa care faci scaderea la bani 100-16=84 si apoi imparti 84:14=6
asa e bine dar cum ai facut prima dara era gresit
cu placere
sescuaci dar cum va fii acceasta problema prin ecuatie cu x spunemi te rog