Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:36:33+03:00
Cu prefix : innebunit
                nedorit
              reintalnit
             confrate
Cu sufix : frunzos
                copilandru
              romanesc
              pomisor
2014-10-16T20:37:44+03:00

Sufixe: Aripa-aripioara; inima-inimioara; casa;casoaie.

Prefixe: a mosteni- a dezmosteni; lamurit-nelamurit; vizibil-invizibil :)