Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:30:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a)P= \frac{22}{3} +6 \frac{2}{9} +6+7 \frac{8}{9} =\\
= \frac{22}{3} + \frac{56}{9} +6+ \frac{71}{9}=\\
= \frac{66}{9} +\frac{56}{9}+ \frac{54}{9} +\frac{71}{9}= \frac{247}{9} \\
b)P=8 \sqrt{3} +10 \sqrt{3}+ 8 \sqrt{3} +9 \sqrt{3} =35 \sqrt{3} 
Scrie răspunsul tău aici
2 5 2
2014-10-16T20:34:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
22/3+56/9+6+71/9 =
daca 7(8)=7,(8)
(66+56+54+71)/9=245/9
b) 8√3+10√3+8√3+9√3=35√3
1 5 1