Care e varianta corecta dintre următoarele neologisme:
Asterix/asterisc
A escalada/a excalada
Escroc/excroc
Fuziform/fusiform
Inopinat/inopinant
Sculptor/scluptor
Stres/ştres
Tango/tangou
Întinerar/itinerariu

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:12:09+03:00
Asterix
a escalada
escroc
fusiform
inopinat
intinerar
stres(prima varianta)
tango
2014-10-16T20:17:08+03:00
Asterix
a escalada
escroc
fusiform
inopinant
sculptor
şters
tango
intinerar