Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:11:46+03:00
Un pui a cazut in capcana vulpii
Tu pui de mamaliga?
O vie a fost distrusa de catre precipitatii.
Planta vie a fost udata de 2 ori pe zi
El vru sa vie,dar s-a luat lumina
Vaporul a ajuns in port
Eu port rochia primita

Si inca una la port:
El a cumparat un port moldovenesc
2014-10-16T20:13:07+03:00
Closca are 2 pui.(subst) 
Tu pui cartea pe masa (verb)
Noi culegem la vie (subst)
Pisica sa dovedit a fi vie (adj)
Mihai trebuie sa vie la mine (verb)