Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:10:28+03:00
Această lucrare prezintă elaborarea oţelului prin procesarea unei încărcături metalice solide. Cuptorul cu arc electric ce se utilizează pentru elaborarea oţelului este acelaşi, ca principii constructive, cu cel utilizat la elaborarea fontei. Deosebirile mai importante se referă la capacitatea nominală ce, în cazul elaborării oţelului, poate ajunge la valori cuprinse în intervalul 200 … 300 t, [1]. Fluxul tehnologic de elaborare a unui oţel, la modul cel mai general, conţine următoarele etape: 1. Pregătirea încărcăturii 2. Ajustarea 3. Încărcarea 4. Topirea 5. Fierberea (afinarea) 6. Dezoxidarea 7. Alierea 8. Evacuarea 9. Tratarea oţelului în afara agregatului de elaborare 10. Turnarea 11. Tratamentul termic primar al pieselor brut turnate. Fluxul tehnologic prezentat anterior ia în consideraţie nişte etape distincte, etape care, însă, pot conţine tratamente metalurgice 
2014-10-16T21:44:17+03:00
Această lucrare prezintă elaborarea oţelului prin procesarea unei încărcături metalice solide. Cuptorul cu arc electric ce se utilizează pentru elaborarea oţelului este acelaşi, ca principii constructive, cu cel utilizat la elaborarea fontei. Deosebirile mai importante se referă la capacitatea nominală ce, în cazul elaborării oţelului, poate ajunge la valori cuprinse în intervalul 200 … 300 t, [1]. Fluxul tehnologic de elaborare a unui oţel, la modul cel mai general, conţine următoarele etape: 1. Pregătirea încărcăturii 2. Ajustarea 3. Încărcarea 4. Topirea 5. Fierberea (afinarea) 6. Dezoxidarea 7. Alierea 8. Evacuarea 9. Tratarea oţelului în afara agregatului de elaborare 10. Turnarea 11. Tratamentul termic primar al pieselor brut turnate. Fluxul tehnologic prezentat anterior ia în consideraţie nişte etape distincte, etape care, însă, pot conţine tratamente metalurgice 
1 1 1