Ajutoor notati formele corecte :
anticamera/atecamera
combatant/conbatant
contramiral/contraamiral
commesean/comesean
desgoli/dezgoli
desjuga/dezjuga
inamoli/innamoli
a innebuni/inebuni
rasbate/razbate

2

Răspunsuri

2014-10-16T20:01:58+03:00
Aticamera ,combatant,contramiral,omesean,dezgoli,dezjuca,inamoli, a inebuni si razbate

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:02:27+03:00
Anticamera
combatant
contraamiral
dezgoli
desjuca
innamoli
inebuni
razbate
scrie cum crezi tu mai bine
aha .. hai ca scriu ca tine..
orce ai face vei sti ac ai facut cum ai vrut tu
eu nu vreau sa fiu de vina
ok nu e nimic DIN GRESELI SE INVATA.:)