Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T20:00:46+03:00
1)-11x=2+0=2=>x=-11:2=>x=-5,5
2)9x=7,11+0=7,11=>x=7,11:9=>x=0,79
3)-6x=7,32-0=7,32=>x=7,32:-6=>x=-1,22
4)5x=0+7,8=>x=7,8:5=>x=1,56
5)-0,8x=4,1=>x=4,1:-0,8=>x=-5,125

2 5 2
2014-10-16T20:01:06+03:00
1)   -11x-2=0
       -11x=0+2
      -11x=2
          x= -2 supra 11

2)   9x-7,11=0
      9x = 0+7.11
      9x= 7.11
       x = 7,11 supra 9