Spuneti-mi o propozitie, in care sa precizati din ce limba provin cuvintele

2
asta am spus di eu
si
Spui o propozitie, iar cuvintele care sunt in propozitie
Sa spui din ce limba sunt
Cuvintele provin din limba latina

Răspunsuri

2014-10-16T19:54:30+03:00
Me encanta el futbol. spaniola
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:56:44+03:00
In maiestuoaia biserica, preotul citea biblia.
in= din limba latina
maiestuos=din italiana si din franceza
biserica=din latina
preotul=latina
citi= din slava
biblia=latina
mersii, daca mai ai nevoie intreaba-ma
Mersi mult