Răspunsuri

2014-10-16T19:53:33+03:00
9 la exponentul 50 este egal cu 3 la exponentul 51, deci 3 la exponentul 101 este mai mare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:53:44+03:00
3 la 101 va fi mai mare.
de ce ? e simplu.
ultima cifra a lui 3 la 101 va fi 3 , si u.c a lui 9 la 50 va fi 1. stand sa ne gandim mai bine , primul numar va fi mai mare decat cel de-al doilea. ori , poti sa te apuci si de inmultit :P :D. sper ca e bine...