Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:46:43+03:00
Ordinea este A,D,B.C
SCUZE ORDINEA ESTE ASA A,D,C SI B
FACI O DREAPTA PE EA PUI PCT A SI PCT C.INTRE ELE SE AFLA D ADICA AC ESTE EGAL CU AD PLUS DC
APOI PUI DIN PCT D LA MIJLOC PUI C SI APOI B PE DREAPTA CACI DIN DB SCAZI CB RAMANE DC
TREBUIE SA FACI DREAPTA ASTFEL INTELEGI MAI BN
MULTUMESC :)
2014-10-16T19:53:01+03:00
Le pui in asa ordine   ----A-----D--------C---------B----------------
astfel AC=AD+DC iar DB-CB=DC
3 4 3