In deaenul de mai Jos,avem:
A---B--------C-----D-----F-----------G

AB=DF=8cm,BC=FG=12cm,AG=52cm.Sa se afle lungimile segmentelor CD,BF, si AF.
b)Aflati distanta de la punctul A la mijlocul segmentului DG

2

Răspunsuri

2014-10-16T19:46:57+03:00
CD este 52 - 8-12-8-12 = 52 - 40 = 12
mijlocul lui DG este ( 8 + 12 ) / 2 = 20 / 2 = 10
distanta A mijlocul DG este  8 + 12 + 12 + 10 = 42

raspuns 42 cm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:51:40+03:00
Daca AG =52   scadem segmentii  pe care ii cunoastem
       
AG-AB-BC-DF-FG= 52-8-12-8-12=12    CD=12

BF=BC+CD+DF=12+12+8=32                 BF=32

AF=AB+BC+CD+DF=8+12+12+8=40  

mijlocul segmentului DG=8+12:2=10

AB+BC+CD+10= 8+12+12+10=42
1 5 1