Răspunsuri

2014-02-24T22:03:35+02:00
Simple: si,iar,daca,insa,ci...etc.
compuse:de la; ca sa; pe la; sa isi; ...etc.
14 4 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T22:18:26+02:00
 pot fi simple sau compusegradina, floare, floarea-soarelui, primavara; Mihai, Bucuresti, Dunarea, Mihai Viteazul, Curtea de Arges
12 2 12
multumesc
Nu e corect ce ai scris Aniuta! Te-a întrebat despe 'cuvinte de legătură', iar substantivele nu leagă nimic!!