O compunere care sa contina si un dialog intre mine si o furnica va rog ajutatima

2
despre e sa fie vorba in dialog
dar sa aiba un dialog intre mine si o furnica
ok
ms
un dialog intre o fata si o furnica sa fie de 2 pagini

Răspunsuri

2014-10-16T19:39:03+03:00
-Hey
-Buna...
-De ce esti suparata?
-Pai prietenii mei rad de mine
-Da e cam urat,dar daca vrei putem fii prieteni.
-Ok multumesc 
-N-ai pentru ce doar prietenii la nevoie se cunosc.
e bine?
da da trebuie un pic mai lunga ca i compunere
sti tu
pai inepi ma plimbab prin padure si vad deodata o furnica...... si la sfarsit spui si asa imi faceam un nou prieten
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:41:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Soarele amiezi isi revarsa fericirea nesfarsita peste intreg satu. stand eu si uitanduma cum albinele povestesc cu florile vad o furnica mica pe mana.
  -Hei tu!mi-a zis mititica.uitanduma mirat la ea am ridicat o spranceana de mirare. nu te uita cu fata asta la mine si mai bine dute si adumi niste frimituri de paine 
   -am luato eu razna sau tu togmai vorbesti. furnica incepu sa rada 
   -stai limistit ca inca nu ai luato razna.acum hai gata hai dute adumi niste frimituri ca imi e foame 
   -nu ai sa vezi asta eu urasc furnicile.apoi am suflat furnica
seara venise foarte repede.dimineata cand mam trezit am gasit bucataria plina de furnici.
   -asa iti trebuie daca nu suporti furnicile,mi-a spus una dintre ele
  oare daca aveam sa spun la cineva intamplarea mea ma va cred.
10 3 10