Buna tuturor.
Cine ma ajuta pe mine sa traduc textul din franceza in romana.
Uitati textul:
C'est la fin du mois d'août. Claire et Nicolas passent les derniers jours de vacances chez leurs grands parents, à la campagne dans une très belle région boisée.
Pour ces deux citadins. Le contact avec la vie rurale est agréable, mais souvent étonnant.
Heureusement qu'il y a là Antone (17 ans) qui devient leur ani inséparable.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:32:33+03:00
Este la sfârșitul lunii august . Claire și Nicolas petrece ultimele zile de vacanță cu bunicii lor în țară într- o zonă împădurită frumos . Pentru aceste două orașe . Contactul cu viața rurală este frumos , dar de multe ori surprinzătoare . Din fericire, nu a fost Antone acolo ( 17 ani ), care devine ani lor inseparabile .
2014-10-16T22:21:34+03:00
Este la sfârșitul lunii august . Claire și Nicolas petrece ultimele zile de vacanță cu bunicii lor în țară într- o zonă împădurită frumos . Pentru aceste două orașe . Contactul cu viața rurală este frumos , dar de multe ori surprinzătoare . Din fericire, nu a fost Antone acolo ( 17 ani ), care devine ani lor inseparabile .

1 2 1