Ajutati-ma va rog :

1. Explicati ce este gresit in enunturile urmatoare si corectati-le :
a.Maria are o caligrafie frumoasa
b.In primavara , se vor organiza alegerile electorale.
c.Concluzia finala a lucrarii a fost apreciata de toti participantii la aceasta manifestare comemorativa in memoria marelui romancier epic Liviu Rebreanu .
d.Dupa ce a fost internat la spitatul clinic in urma unei hemoragii de sange , bunicul a fost tratat cu un medicament folosit doar pe cobaii de experienta si iar si-a redobandit vitalitatea sa.
e. Mijloacele mass-media au prezentat ieri noi aspecte ale contrabandei ilegale cu tigari .

2

Răspunsuri

2014-10-16T19:30:29+03:00
A)frumoasa
b) trb Primavara...
c)finala,marelui,epic
d)de sange,de experienta
e)mijloacele,ilegale
 :) 
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:34:05+03:00
1.caligrafie si frumoasa sunt pleonasme
2. la fel pleonasm, alegerile electorale
3.pleonasm concluzia finala, comerorativa in memoria-pleonasm
hemoragie de sange pleonasm
mijloace mass-media -pleonasm contrabanda ilegala -pleonasm
6 3 6