Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:27:10+03:00
14(a+b)+6(a+b)=200
(a+b)(14+6)=200
a+b=200:20
a+b=10

Observatie: Daca numerele sunt naturale(nu este specificat in enunt) atunci:
a=0;b=10
a=1;b=9
a=2;b=8
...........
a=10,b=0
14*a+14*b+6*a+6*b=200
Este acelasi lucru. 14*a+14*b+6*a+6*b=20a+20b=20(a+b)
cerinta este "aflati a si b" nu "aflati a+b " !
Corect. Am adaugat observatia necesara.
ok
2014-10-16T19:28:23+03:00
(14+6) * (a+b) = 200
20 * ( a+b ) = 200
a+b = 10

a si b pot fi oricare dintre perechile 1 si 9, 2 si 8, 3 si 7sau 4 si 6
14(a+b)*6+(a+b)=14+6*(a+b)=20*(a+b)=20a+20b=200 a=200/20 a=10,20b=200 b=200/20 b=10
da a=10,b=10