Răspunsuri

2014-10-16T19:13:19+03:00
Ion - Buna Dan ce mai faci?
Dan-Da bine mai Ioane numai ca am aflat ca tu ai spus colegilor vorbe urite despre mine.
Ion- Dar nu am facut intentionat,pur si simplu eram suparat pe tine.
Dan- Ma da chiar nici asa nu se poate.
Ion- Iartama mai mult nu o sa mai fac asa ceva.
Dan- Bine te iert dar vezi sa nu se mai intimple
Ion - Bine iti promit.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:32:59+03:00
Ana- Buna Dana ce mai faci?
Dana-Da bine Ana numai ca am auzit ca tu ai spus colegilor vorbe urite despre mine.
Ana- Dar nu am facut intentionat, eram suparata pe tine.
Dana- Dar oricum nu este frumos.
Ana- scuze nu se va mai repeta
Dana- Bine te scuz, in viitor sper sa nu se repete
Ana - iti primit ca nu se va mai repeta.

1 5 1