Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-24T21:11:37+02:00
A+b+c=239
b=a+8
b=c+20 ⇒ c=b-20 ⇒ c=a+8-20 ⇒ c=a-12
Inlocuim:
a+a+8+a-12=3a-4=239 ⇒ 3a=243, a=81
b=a+8=89
c=a-12=69

2014-02-24T21:58:33+02:00
Putem zice asa:
x= numarul al II-lea
x-8= primul numar
x- 20= al III-lea numar
Atunci suma lor este:
x+x-8+x-20=239
3x=267
x=89 (nr II)
89-8=81 (primul nr)
89-20=69 (nr III)
1 1 1