As dori foarte urgent o compunere de 20 randuri cu urmatoarele cuvinte zana , zmeu, fat frumos ,mama vitrega, zripturoaica, cal

2
stii as vrea sa iti fac o remarca :) nu te supara.. nu se scrie ''foarte urgent'' este o greseala de stil :*
ok m am grabit

Răspunsuri

2014-10-16T19:13:35+03:00
Imparatul nu isi gasea fica furata de zmeu si a spus ca cine ii gaseste fica va primi regatul si sde vor casatori.fat frumos a plecatpe cal in cautarea zanei dar mama vitrga la inchis in turn .     el a iesit pe geam dar la usa turnului erazgripturoaica si s au luptat aprig cred ca a durat vreo 2 ore  lupta iar fat frumos a triunfat.... zana adusa de calul batran dormea pe sp[inarea acestuia iar fat frumos a sarutat o si au trait fericit 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 de ani   si mama vitrega a murit si le a lasat tot  regatul lor ps o poti folosi ca compunere sau doar ca idee
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:20:37+03:00
Într-un tărâm îndepărtat, unde domnea armonia peste peisajul de copaci care îşi înălţau vârfurile mai presus de nori, Zâna cea bună se uita cu jind la pustietatea locului. Hotărâtă să animeze priveliştea deranjată doar de sursurul râului, a pornit într-o călătorie pe celălalt mal al râului, în căutare de vieţuitoare pe care să le atragă pe ţinutul ei.
Ajungând acolo, a fost întâmpinată de un zmeu fioros care i-a spus să se întoarcă de unde a venit dacă nu vrea să plătească cu viaţa. Zâna a încercat să treacă pe furiş pe lângă zmeu iar acesta mânios, a vrut să o atace, moment în care Făt-Frumos a apărut pe un cal galopând şi l-a străpuns cu o suliţă.
Zâna i-a mulţumit şi l-a rugat să o ducă sa vadă lumea de dincolo, cum îi spunea ea locului în care a ajuns. Făt-Frumos a dus-o la mama sa vitregă la palat, unde zâna avea să fie în siguranţă. Dar, de îndată ce zâna a păşit pragul palatului, mama vitregă s-a transformat într-o zgripţuroaică, ceea ce ea era defapt, dar Făt-Frumos nu aflase încă.
O bătălie aprigă s-a dat între zgripţuroaică, Zâna cea buna şi Făt-Frumos, bătălie în care binele a triumfat asupra răului.
O dată ce răul a fost îndepărtat, cele două lumi au devenit una şi pace a domnit pentru totdeauna.