Răspunsuri

2014-10-16T19:07:01+03:00
DA este din familia lexicala a cuvantului soarre

floarea- soarelui nu are familie lexicala cred eu finca e formata din 2 cuvintefloarea si soarelui
da
metafora este ce am scris eu tantari lautari
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:09:58+03:00
Cuvantul ''floare''-compunere,mijlocul intern de imbogatire a vocabularului,prin care se formeaza cuvinte noi ,prin mai multe procedee.
-Prin alaturarea termenilor:cu cratima:floarea-soarelui
1 5 1