Răspunsuri

2014-10-16T19:13:06+03:00
Fenomen fizic: mama taie painea
fenomen chimic: fierul rugineste
Fenomenele fizice nu modifica compozitia substantei, cele chimice o modifica
13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:17:18+03:00
Fenomene fizice-ridicarea mercurului,topirea zapezii,evaporarea apei,inghetarea
apei,firmitarea sticlei,taierea lemnului.

fenomene chimice - arderea luminarii,inacrirea laptelui,fermentarea strugurilor.

Fenomenul fizic este atunci cind substanta isi schimba starea de agregare sau isi schimba forma.

Fenomen chimic transforma substanta in alta.





17 4 17