Cine imi spune primii patru diftongi din textul de mai jos:
''Chair si atunci cand scriu stihuri originae
nu fac decat sa talmacesc.
Asa gasesc ca e cu cale.
Numai astfel stihul are un temei
sa se-mplineasca si sa fie floare.
Traduc intotdeauna.Traduc
in limba romaneasca
un cantec pe care inima mea
mi-l spune inganat suav,in limba ei.''
Lucian Blaga-Stibuitorul

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:00:19+03:00
Ai,ei,ea,oa........sper ca te-am ajutat

27 4 27
imi dai te rog un multumesc.PLEASE
multumesc ! :* ♥♥♥
CU PLACERE
:*
2014-10-16T19:04:24+03:00
Se/mplineasca   ea este diftong
fie    ie este diftong
floare   oa este diftong
13 4 13