Răspunsuri

2014-10-16T18:56:41+03:00
Log=specialist ex: astrolog ..specialist in astrologie
:))
mda...
unde dadeai la rasp cel mai bun
..
delia din pacate a lui e mai bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T19:02:14+03:00
Elemantul de compunere ajuta la realizarea compunerii cu elemente de compunere care se efectueaza intre cuvinte intregi,existente independent in vorbire si cuvinte care nu exista independent in vorbire(se numesc sufixoide si prefixoide)
deci,"-log" este un sufixoid care ajuta la formarea cuvintelor noi prin intermediul compunerii cu elemente de compunere
7 4 7