Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:51:14+03:00
Munca este bratara de aur
Munca sfinteste locul
Multe maini fac sarcina mai usoara
BN MS
Munca produce mai departe munca
Cine nu munceste sa nu manance.
2014-10-16T18:51:14+03:00
Munca e bratara de aur.
Cine nu menceste,cu lipsa traieste. ori la muca, ori la lunca ori cu porci la ghinda.
Munca pamantului e bogatie.
Lucra boul si manca calul.
ms
A munci nu e pacat,ci a sta in lenevie.