Răspunsuri

2014-10-16T18:55:09+03:00
6supra 9=1 supra 3;108-10 supra 9=98 supra 9;324-3 supra 99=321supra 99=107 supra 33;72603-72 supra 999=72531 supra 999=8059 supra 111;5481-54 supra 99=5427 supra 99=603 supra 11;127-12 supra 9=115supra 9;9supra 90=1supra 10;36 supra 9999=4 supra 1111;472-4 supra 99=468supra 99=52supra 11;2432-2supra999=2430supra 999.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:57:03+03:00
6/9
108 - 10/9
324 - 3 /99
CE ESTE IN FATA VIRGULei si a perioadei se scade