Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:49:56+03:00
Prop.fizice si chimice
culoare
densitate
dilatare etc.
prop mecanice
rez la rupere
duritatea
plasticitatea
prop. tehnologice
deformarea la caldura
maleabilitatea
ductibilitatea
capacitatea de turnare
sudabilitatea
prelucrabilitatea
2014-10-16T21:47:26+03:00
Duritatea
plasticitatea
prop. tehnologice
deformarea la caldura
maleabilitatea
ductibilitatea
capacitatea de turnare
sudabilitatea
prelucrabilitatea
Abi am vazut acum raspunsul tau dar mi se pare ca tu ai cam copiat de la Flryn2002!!!!! NU E CORECT!!!!!!!!
Asa se fac draguo punctelet