Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T21:43:24+02:00
Inaltimea o aflii scriind formula: V= L ori l ori h si inlocuiesti si iti va da: 60=4 ori 3 ori h. De aici il afli pe h astfel : h= 60 supra 4 ori 3 adica h=5 cm. aria totala este 2(L ori h + l ori h+ L ori l).. Aici inlocuiesti si o sa ai: aria tot. = 2(4 ori 3+ 3 ori 5+ 4 ori 5 ) si faci calculul il faci. diagonala este radical din inaltimea la patrat plus latimea la patrat plus lungimea la patrat.
2014-02-24T21:45:38+02:00
V=Llh⇒60=4·3·h⇒h=5 cm
At=2(Ll+Lh+lh)=2(12+20+15)=54 cm²
d²=L²+l²+h²=16+9+25=50⇒d=5√2 cm
1 5 1