Va rog, sa imi traduceti urmatorul exercitiu, sau macar sa mi-l explicati, va rog!

3.Vrai, faux ou on ne sait pas?
a)Les chiens de Robert sont blancs.
b)Le chat est tres attache a sa soeur.
c)Le perroquet est bleu.
d)Les chiens de Robert ont 11 ans.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:30:01+03:00
Ai si un text ,banuiesc....
Pai exercitiul iti cere sa pui cu adevarat - fals - informatia nu este data in text(vrai ,faux ou on ne sait pas)
a )Cainii lui Robert sunt albi.
b)Pisica este foarte atasata de sora sa.
c)Papagalul este albastru.
d)Cainii lui Robert au 11 ani. ...si care sunt adevarate...iti dai seama din text le notezi cu VRAI ...care nu cu FAUX ,si cele care nu apar in text deloc cu ON NE SAIT PAS


2014-10-16T18:31:03+03:00
3.Adevarat,fals sau nu stii?
a)Cainii lui Robert sunt albi.
b)Pisica este foarte atasata de sora sa.
c)Papagalul este albastru.
d)Cainii lui Robert au 11 ani.
1 4 1