Răspunsuri

2014-10-16T18:23:59+03:00
Paronimele sunt cuvintele usor confundate cum ar fi oral-orar si altele
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:25:33+03:00
Ma urc pe scara.
Cursorul se misca pe scala atunci cand caut posturile de radio.
Avioanele fac escala de alimatare atunc cand au de parcurs o distanta foarte mare.
Alimentare*** scuze, m-am grabit si nu am mai stat sa corectez :D
Nu-i nimic ,stai linistita :* ♥