Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:27:17+03:00
1.a-ri-pioa-ra=i si o semivocale si ioa triftong.
2.do-reau= e si u semivocale si eau triftong
3.i-ni-mioa-ra=i si o semivocale si ioa triftong
4.la-cri-mioa-ra=si o semivocale si ioa triftong.
3 5 3
2014-10-16T18:27:39+03:00
A-ri-pioa-ra ( i si o -semivocale)
do-reau (e si u - semivocale)
i-ni-mioa-ra (i si o - semivocale)
la-cri-mioa-ra (i si o -semivocale)

Nu uita ca "a" este mereu vocala
si se spune triftongii si "triftongile"