Răspunsuri

2014-10-16T18:20:48+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:38:30+03:00
A fost odata o zana frumoasa si foarte buna.Intr-o zi un zmeu rau a venit la ea la castel.
     Un fat frumos a vazut din intamplare ce se petrece.acesta s-a luptat cu zgripturoaica , iar el a invins-o. Zana cea frumoasa avea o mama vitrega foarte rea.  El a venit la zana pe un cal alb , iar ei au plecat impreuna in regatul lui
 
2 3 2