Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:28:08+03:00
Complement , exprimat prin......, nr....., timpul.......,persoana.......
2 5 2
2014-10-16T18:43:28+03:00
Luam un enunt, de exemplu: Am intrat in casa.
in casa= Complement circumstantial de loc, exprimat prin substantiv comun, simplu, gen feminin, numar singular, caz Acuzativ, nearticulat, precedat de prepozitia simpla "in";
Sper ca te-am ajutat!
1 4 1