Răspunsuri

2014-10-16T18:22:10+03:00
Dai numitorul comun care este 1 apoi faci(99*100/2)=(9900/2)=4950
1+99 = 100 ; 3+97 = 100 deci 100 x 25 = 2500 raspuns 2500 !
asta nu e corect,cel de sus e f corect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:24:59+03:00
X=inmultire
(supra)=impartire sau linie de fractie
asta e calculul
1+2+3+4+5+....+99 = [99x(99+1)] :2
(99x100):2
9900:2
=radical din rezultat 
asta e rezultatul sper sa intelegi
chiar daca e raspunsul gresit? verificate cu un calculator !!!!
1+3+5+.....+99 = 2500 !!!
este corect pana la 9900/2,il imparti ,nu faci radical,rezultatul da 4950
1+3+5+ ... +99= [50x(99+1)]:2 = 5000 :2 = 2500 atentie sunt doar numerele impare !!!
aaa da scz de neatentie data viitoatre pune si ca sunt impare pt a nu mai incurca inca odata scz